sjoukjedijk.reismee.nl

It giet oan!!

Dag lieve mensen, Ik zit bij de gate!! Na bijna vier uur in de auto veilig en ruim op tijd aangekomen op Schiphol. Overal vertraging en vluchten die geannuleerd waren. Mooi ook om te zien hoe mensen dan ook in grote getale voor de borden met vertrektijden gaan staan en maar apathisch naar de borden staren... Ik vind het bijna wat gênant dat wij waarschijnlijk zo keurig op tijd gaan vertrekken, maar hé pik in tis winter! Terwijl de rijen 1 t/m 15 al mogen boarden heb ik even de tijd om mijn medepassagiers te bekoeleloeren. Wat is het volk wat zoal in februari naar Nepal reist? En ik moet zeggen dat het niet bepaald een verzameling sexy mensen is... Veel degelijke dames met kort haar, ook een verontrustend grote hoeveelheid kaki afritsbroeken... Goed, ik mag aan boord! Welterusten, ik ga zo ook tukken! Ben kapot! Sjoukje

Reacties

Reacties

Anne-Marie

Ow jee,je hebt je afritsbroek niet mee?!?! Had ik toch moeten helpen met inpakken;-) Lekker koesen.Smak

Amarins

Mooi begin van je reis pop!
Dit belooft wat voor de rest van je reis!
Geniet, rust en lach!
Kus!

Rena

Meid, wat geweldig! Hopelijk heb je een goede reis gehad en even lekker kunnen tukken. Ha, ik blij dat ik kort haar heb ... :) Geniet van alles en ik kijk al weer uit naar het volgende bericht! Tùtsje

Marrit

Heuj!!
So far so good...mag jij ook eens het geluk aan jouw zijde hebben qua verkeer!(zwitserland?) blij dat jij dan sexy aan boord stapt met nieuw haar ;) he leave geniet!! Take care. Tutoppesnut!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!